chill

Jag funderar på att skaffa en ny blogg, en blogg som bara jag vet om och ska nog ha lösen.
Här kan man inte riktigt skriva ut allt, för ja vet vilka som läser den. Kan vara skönt att skriva ut vad man känner och tycker.  Kan behövas ibland.

Ska snart träffa Eve, ska ta oss en sväng till tuna, ja har ju faktist presentkort på gina.. SHoppa något nytt inför lördag kanske`? För då ska det festas igen!! ;D


Eve & Sara var förbi här några timmar igår, satt och la in varenda bild från helgen på datan
vi fick ihop 336 bilder, shit! Några av dom lägger jag ut i veckan, orkar inte det nu. De va väl 100 taggningar var på tvillingarna tror jag, sjuka killar de.

Men hade så jäkla kul hela helgen alltså, de var grymt, en av dom bästa helgerna!
Och nu i helgen ska fan bli lika kul då med :)


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0