bananas

hela helgen gick balulaa och bananas. Festade på fredag at my place, dom sista gick 02.30 och sara däckade sedan, jag börja städa en massa o somna väl runt 4. Alarm på kl 09.00, sara jag och eve skulle lägga oss i solen hos mig. Vi åkte och köpte lite glass och alkoholfri cider och käkade och stekte i solen. Fixade fram vattenspridaren och grejer.

och gissa vad som fanns på min framsida av huset på lörda morgon? En BARNVAGN! fullt med grönsaker i hahahahahahaha. Höll på att dö av garv, vi hade våda gissningar att ärla killarna hade gjoirt de. Men dom förneka totalt. var hos mig iaf hela dagen, sen ut o fira morfar sen hem till mig igen, fixa oss, börja dricka sedan krogen! Då var förästen vagnen borta, ja vet att de va killarna, haha de måste vart dom :D Drog sen ner till nyrbron, men inge kul där så gick till royal och träffa ärla där satt där och sedan hemgång. hehe :)

Idag drog jag och sara iväg till eklångens bad, ass mysigt ställe låg där några timmar sen våldgästa vi tvillingarna i ärla, satt där och snacka sen hem igen. Sitter vi datan nu, har sovit en stund och ska nog kolla lite vänner snart. Jobba imorgon kl 10 typ.

bilder från denna grymt bra helg kommer i veckan.. har ett antal kan jag säga.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0