löööördag !

Gårdagen var riktigt trevlig, åkte hem till Erik och sofie runt 6 tiden, (fick låna mammas bil) sen när ja kom dit åkte vi till amerikan pizza och käka, satt där i typ 2 timmar och snacka om allt möjligt :) Åkte hem till dom sen och börja kolla filmerna, första filmen sög. Vetefan vad de va för skit, alla tyckte iaf den sög verka det som. Kul att jag väljer en ass dålig och knäpp film av dom hundra jag hade att välja mellan haha, Den andra skräckisen, the strangers var läskig och spännande, sofie är så söt haha. grabbarna tyckte inte den var läskig men ja och sofie satt och blunda igenom hela filmen nästan haha! får vi göra om ;D

Åkte hem vid halv två tiden och nu sitter jag här vid datan som vanligt.
Ikväll så är de utgång planerat, jessika, nathalie, jag och lina ska ut. Ska fira Jessika för hon har fyllt :)
Så ikväll kommer de bli ass kul, det vet jag ;) är så jäkla taggad inför en utekväll me mina tjejer !!

nehe, in i duschen nu, sen åka till lägenheten och hämta saker sen börja fixa sig,
Ha de bäst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0