Helgen =)

helgen bestod av lite smått och gått.
Fredan blev de mys bara framför teven och käka gott, lördan träffa ja marre en stund på stan sen drog vi till daniel och åkte o kolla när hans kompis hampus spela bandy, sen på kvällen blev de pizza och tv-tittande och mys !
På söndan blev de bara lungt, sov rätt så länge. Senare på kvällen var vi i Västerås me samnatha och hampus och tittade på bio på Avatar, riktigt bra ! Rekomenderar starkt :)

& nu sitter jag hos mamma me datan i sängen ska plugga nu sen ringa min älskling en stund och sedan sova, & imorn fyller min syster sofia 15 år oxå, så blir kalas och tacos me hela familjen, mys !:)

& just de ! Ska hälsa på rinman imorn me natta och madde, härliga rinman, saknar skolan så mkt ! Lärarna och lektionerna och de faktist.



studenten 6/6-09, madde jag och natta på krogen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0