framtiden?

Funderar på vad man ska göra i höst, jobba, plugga ? Har verkligen ingen aning, önskar jag hade jobb! Vore så mkt lättare då. Jag kan tänka mig att jobba som sjuksköterska, men de jag känner just nu att ja verkligen vill är att jobba som personlig assistans. Men jag är inget 100 säker på nåt av alternativen.

Känner bara blää just nu för jag vet inte vad jag vill göra, önskar ja fick vara kvar på sjukhuset men icke.

de enda ja vet med min framtid är att jag vill jobba, flytta hemifrån och bo tillsammans med daniel! Så att jag har ett heltids jobb och kan betala hyra och sånt, de vill jag göra !

På arbetsförmed fråga dom idag om ja funderat på att flytta från stan och jobba i tex stockholm, de värsta är att jag är så hemma kär, vänner och allt e ju här, familj, daniel..

men det löser sig väl? måste ha ett jobb, är sååååååå rastlös om dagarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0