The hills

Dom flesta vet att jag älskar the hills, är inne på denna sida hela tiden!
Skitbra, skvaller och en massa, de är ju precis va vi tjejer älskar.
Så gå in och kolla den vettja

alltomthehills.blogg.se



för övrigt så har jag hämtat hem alla mina saker från lägenheten och de känns grymt bra!
fick hjälp av min älskade helen, så skönt att ja inte behöver åka dit mer nu, aldrig mer!

Det är bara tisdag idag, tycker ni inte dagarna går sjukt sakta?
Ser fram emot en fullspäckad helg med bla utgång eventuellt båda dagarna, de visar sig.
& hem till min barndoms kompis Lisa på lördag för fika hos hennes Pappa för hon har fyllt 20 år nu..

känner på mig att helgen kommer bli lyckad!
Vänner, ni är för bra för att vara sann.

puss !

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart att jag ställer upp för dig gumman <3

2010-02-16 @ 14:59:03
URL: http://helenjunttila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0