Tatueringar

Sitter och funderar över tatueringar, jag skulle göra min tredje nästa vecka men har inte råd tyvär.
Men ska föröska att spara ihop pengar och göra den innan sommaren vill såå gärna ha en nu. Vill ju att de ska stå vänner, familj, kärlek på latin sen vill jag ju ha något mer oxå. Kankse på ryggen under min andra elr på vänstra benet, får se.. ska ringa och avboka den idag så ska jag fan spara pengar till typ maj då jävlar :)

Tatueringar är snyggt, men de finns en gräns hur mkt man ska ha. Inte hela kroppen iaf det är alldeles för mycket enligt mig iaf.

och vad händer idag då? Tell me, inget ! Sugen på att kolla film, men vad för nåt?
Ska kika i mina skvaller tidningar nu sen käka frukost kanske, yes.

om det ändå vore så enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0