LETS GO GIRLS.

ÄNTLIGEN LÖÖÖRDAG!

Sitter här nu, svin trött och vill sova, men kan inte somna om. Kom hem 4 inatt, sovit 4-5 timmar bara. Men jäklar vad kul jag hade igår, jag var hemma hos Sofie med erik, marre och simon. Käkade gott, och sedan blev de Wolfman på bio, åkte hem till Sofie och stannade där hela natten, spelade kort, snacka en massa och bara hade de trevligt! Ni är bäst vet ni de? Jag var iaf på toppen humör igår, detta får vi definitivt göra om, så fort Erik och Simon kommer hem från Boden.. :)

Och idag då, yes! De blir utgång me mina underbara brudar, är så taggad inför en utekväll och jag vet att denna kväll kommer grymt bra och ja ska verkligen ha kul ikväll! Och drickat ikväll blir rosa panter med Nathalie och Madde ( mina underbara klasskompisar ) men förmodligen blire lite cider oxå me tanke på va som hände sist ja drack sprit.

Är hemma själv nu me 2 hundar, selma och molly. Har ju besök från vårat härliga Lidköping gäng hela helgen så ska väl ut me hundarna om nån timme, o så blire dushen sen hem till Lisa och så fort hem o fixa sig sen hämtar Lina mig efter kl 6 ikväll.

Girls jut wanna have fun!
De ska vi garanterat ha ikväll, inte tänka på något annat, utan bara ha jävligt kul och leva livet.


jag och min snygga lina från sommaren 2007.

puss

Kommentarer
Postat av: Lina

Härliga tider <3

2010-02-28 @ 21:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0