fuck you all!

kan börja me och säga att jag skiter blanka fan i vad jag skriver i bloggen nu.

Är bara så fruktansvärt trött på alla boysen, vad fan tänker ni med? ( jag menar inte alla och de vet ni )
men ni som inte har ett enda vett i skallen, seriöst ! Ni kan fara åt helvete!
Är så trött på allt skit just nu, varför kan de inte vara bra för en ggn skull?
Respektösa, och inte ett enda förlåt!!!

Jag får inte ens ut en enda tår när jag sitter och skriver, killar är inte värda tjejers tårar! Inte om ni betet er som ett svin.

Ser fram emot helgen nu, alkohol och vänner, kan inte bli bättre!
Träffa Marre, sofie, erik och simon på fredag iaf och lörda hoppas jag på utgång?
Ni är sjukt bra, vet ni de ?

Nu ska jag leva mitt liv, och göra vad jag vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0