TA MIG LÅNGT HÄRIFRÅN.

Känner mig fruktansvärt ensam, oavsett om jag har mkt kompisar känner jag mig ensam iaf.
De är ingen som förstår hur jag känner exakt, de är ingen som förstår varför jag tänker så och så, men de är väl inte konstigt med tanke på allt.
De är ingen av er som behöver känna så, ni har liksom "det" och det har inte jag! Ni behöver inte oroa er över det alls.

Trött på allt som är, blir bara besviken och sårad och orkar inte me sånt längre!

vill inte berätta mer just nu, vill bara bort härifrån, ett annat land,
har sån lust att gå och låna en massa pengar, packa väskan dra utomlands flera månader och bara glömma allt, allt som aldrig skulle kunna hända.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman min, jag finns här <3

2010-02-24 @ 21:26:08
URL: http://helenjunttila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0