Ensam

Efter att ha vaknat upp med någon vid min sida i 2 år så är de otroligt tomt nu.
Saknar att vakna upp med daniel, när han håller om mig och kysser mig.

De känns så overkligt att de inte är vi längre, jag kan bara inte fatta de. Försöker att inte tänka på de, jag är med vännerna hela tiden 24/7 och pratar me dom så fort jag är hemma och är ensam. Men så fort jag kommer hem på kvällen, sätter mig vid datan och är ensam så kommer de. Tårarna bara rinner så fort jag är ensam! Men annars med dom är de sådär, oftast har dom något kul att berätta elr vi skojar om något då blir jag glad och får ett leende på läpparna, och behövs verkligen nu. Även fast vi båda kom fram till att de här är nog de bästa så börjar ja undra, var de här verkligen det bästa? Just nu känns de inte som de, gjorde vi ett misstag som gjorde slut?

Har ingen aning hur han tänker elr hur han har de just nu, vill höra av mig men tror de är för tidigt, vill att vi båda får tid och smällta de här nu. Men jag kommer nog aldrig göra de :/ Funderar hela tiden på hur han har de på jobbet? Vad gör han om dagarna m.m.

Men de absolut jobbigaste är alla jävla miljontals bilder jag har på datan, bilder jag inte kan radera! Har inte tagit bort en enda bild på datan och jag vill inte göra de, de är alldeles för bra minnen och när ja ser dom kan ja inte sluta le för mig själv, för den här tiden med dig daniel har varit de bästa som någonsin hänt mig! ...

Så jäkla skönt att man har vänner som bryr sig och hör av sig hela tiden för dom vet att de här är otroligt jobbigt för mig, de är skönt att prata ut sig me någon man inte heller känner så superbra men att veta att den personen är en bra lyssnare, tack du är guldvärd !

Imorn är de alla hjärtans dag, och ja säger bara fuck alla hjärtans dag!
Men den ska jag spendera med Marre faktist, känns som vi är ett gift par, för vi är hela tiden och snackar hela tiden med varandra, men de är skönt att jag har dig !

Läser du de här daniel så ska du veta att jag bryr mig om dig, och jag saknar dig.. :(


Kommentarer
Postat av: marina

sötnos :/ allt kommer lösa sig till de bästa! skönt att jag har dig med, båda vi har haft de lite jobbigt senaste tiden :/ nu måste vi bara komma på nå annat än den där bion imorrn :O <3<3

2010-02-13 @ 13:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0