18 februari

Hej alla glada vänner!
Känner mig på topp humör idag, vart hos min favorit friösr johanna hela morgonen och försökt lägga i massa slingor, första ggn försvann dom dock av de svarta, men andra försöket satt dom kvar, blev några här o där bara :) Solade sedan med Lina och nu är ja hemma. Ska åka till tuna park ikväll med Marre och försöka få med mig sofie oxå :)
Kolla runt lite för ja kom på att jag har presentkort kvar sen vill ja ha nåt till helgen oxå =)

de är äntligen torsdag idag och de innebär att de är helg imorn, jippi :)
Imorn blire käk och bio med Marre, Sofie, Simon och Erik, nice va? grymt trevligt som alltid.

& lördag blir de utgång me mina underbara tjejer! Ser fram emot en hel galen kväll med alla.
Och många rosa panter kommer de bli! Godaste någonsin!


Kommentarer
Postat av: Helen

Tack så mycket gumman.. hoppas att du får en toppen helg.. <3 <3 <3

2010-02-19 @ 10:50:24
URL: http://helenjunttila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0