1 februari

Fan här rullarn dagarna iväg, och vad gör jag om dagarna? Nothing.
Sitter hemma, datan, musik och allt sånt där. Börjar bli tråkigt faktist men skönt att ta de lungt, men jag vill ha ett jobb ! Nu ska jag ta och fixa mitt cv ordentligt i veckan söka jobb och kolla runt med folk, eftersom jag pluggar skit matten så söker ja ju ett extra jobb eftersom heltid just nu går inte.

HELGEN DÅ!
Grymt bra som vanligt, filmkväll med sofie, erik och simon, sjukt trevligt vare :) Lördagen blev de utgång ( Ovanligt ? ) blev en sväng in till stan först me bilen, lämna filmer, åkte förbi lägenheten och så hem till Mami. Och så bär de av till Pedersen kl 5, börja väl dricka strax efter kl 6..
byte en cider mot en rosa panter drink, säger bara att nästa gång ska jag dricka rosa panter ! Sååå gott. fast att dricka blir inte på ett tag nu när jag inte har pengar. Och söndag var de bara slapp, benny och jesper sov kvar hos daniel så dom drog och käka pizza och jag satt vi datan o tog de lungt, blev lungt hela kvällen, mycket skönt.

tack för ennu en grym utekväll när vi fira jessika, hahah säger bara att förfesten va skit rolig, skratta så ja nästan grät! Ni är bäst tjejer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0