I JUST WANNA DANCE, I REALLY DON'T CARE.








20-års fest för Elin älskling, efter en lång, äcklig kö utanför lokomotivet så bestämde vi oss för att gå till Nybron. Där var de rock, bara rock. Not my style. Förfesten var trevlig, men Nybron.. nja. Så 100 kr för inträde, taxi 129 kr, totalt 229 kr. Nästa gång ska jag gå hem från krogen, fan va dyrt de är, ja jag är snål!! 6 timmar senare var jag uppe med tuppen, laddad inför en dag i Stockholm med jobb. De var trevligt, lunchade på ett mysigt ställe, snacka skit och hjälpte kicki handla julklappar.

Om 2 timmar blir de ytterligare några små timmar med jobb sedan träffa en mycket saknad vän.. Lina!
Vi har förmodligen en del att snacka om, minns inte ens senast vi sågs. Måste prata med henne, prata med henne om allt. Berätta stuff för henne, jag dör av att jag vill prata av mig lite, ja det gör jag.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0