04 - Det här åt jag idag.

Gud vilket tråkigt ämne att skriva om.
jag har ätit rostade mackor till frukost och nu åt jag spicy hot till kvällsmat. Intresseklubben? njaaa.
Kom hur som helst hem från jobbet nyss. Imorgon ska jag handla sista julklappen, sola, slå in julklappar och lite jobb på kvällen. Kan ni fatta att de är julafton om 4 dagar? Heeeeeelt stört. Och nyår om typ 10 dagar!!! Asså fuck vad har jag gjort de här året?

Nu börjar jag snart bli gammal, hjälp!!
21 i sommar, snart ska man tänka på att "hitta den rätta" höhö att spendera sitt liv med, man ska skaffa barn och allt det där. Holly shit. Nu går det undan ordentligt! fast nee sånt vill jag vänta med ett bra tag till.


Vad ska jag göra nu då? Lägga mig och kolla på vänner? Sova? Läsa? Neeee aldrig, jag ska vara social på datan med vänner ett tag, snoka lite sen vänner och sängen :) Pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0