Nyårsafton, gott nytt fucking år!

2010 börjar lida mot sitt slut. Ikväll kl 00.00 är de inte längre 2010, då ska man börja skriva 2011.
2010 har varit ett fantastiskt år, helt underbart. Med så många minnen, och umgås med världens finaste vännerna man kan ha, ni är guld i mina ögon, jag älskar er.

Hoppas den här kvällen blir bra, jag kommer fira den med några tjejer. Och sen ska vi på fest nere på stan. Alkoholen är inhandlad, var nyss på systemet för vi drack upp vårat rosevin igår hehe. Jag, Sara, Eve, Johan och Filip var i stugan och umgicks och hade jätte trevligt.

Tack för en bra år vänner/familj, under 2011 så ska jag bla åka utomlands och åka på kryssning, de är bla mina nyårslöften som ja vet att jag kommer hålla. Min kryssningsoskuld måste ja bli av med, höhö.

Gott nytt år älskade vänner! Tack för ett awsooome 2010!!!! :D

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0