KARATEFYLLA?

Det värsta med vardagarna är att de är så jäkla långt kvar till helgen. Här sitter man en måndag kväll, med brillorna på mig vid datan. Har fruktansvärt ont i huvudet, men ändå väljer jag att ha hög musik som gör de värre. Jag känner mig seg, och förskyld. Gode gud gör mig inte sjuk till helgen!! I helgen är det en j*vla massa festligheter, då ska vi ha en karatefylla, vi ska dricka gott, dansa, och härja sönder! Jag och Anna planerar redan hela helgen. Jag lyssnar på Only girl med Rihanna och blir söndertaggad redan. f.u.c.k vad de är långt till fredag!
P.s, världens bästa sara kommer i helgen, wiihooo. puss på rumpiis



ja o min evelina, puss.


Kommentarer
Postat av: eveelinadandklsa

jag kommer faktiskt också till helgen! Åker ju hem på torsdag!!!!!

2010-12-14 @ 11:11:08
Postat av: empa

VAAAAAAAAAA!!!!!!!1 du sa ju den 22a :O:O

2010-12-14 @ 11:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0