JUST LIKE A TATTO



 

Den 1 tatueringen gjorde jag mars 2009, den betyder kärleken övervinner allt på latin. Har den tatueringen i nacken.

 Den 2 gjorde jag i augusti 2009, Carpe diem på latin, fånga dagen på svenska och den har jag på höger ben.

 Den 3 tatueringen oxå på latin, Amicos Family Amor betyder Vänner familj kärlek på svenska. Den gjorde jag i maj 2010. Den sitter på vänster ben. 

 Och den 4 tatueringen gjorde jag i Ayia napa i sommras, Minns gårdagen, dröm om morgondagen, lev idag. Då blev de felstavat men idag har ja ändrat de :)

Och den 5 (sista?) tatueringen gjorde jag för 2 veckor sen på höften, I wanna ceelbrate and live my life, från min favorit låt Dynamite.

När jag har fått barn ska jag tatuera in deras namn sen är jag klar :) Jag har fastnat för text, tycker de är ass fint att tatuera in, det betyder något för mig.

pussss på rumpan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0