I AM STANDING HERE, I'M NOT GOING ANYWHERE.

Just nu mina vänner är ja lite uttråkad. Jag mådde inge vidare imorse så jag valde att stanna hemma under dagen och kvällen för att vila och spara krafterna till Lördag. kanske inte behöver skriva vad jag ska göra direkt.
Här sitter jag, med datan i knät, en popcorn skål bredvid mig och ´pratar med 3 olika personer på msn från 3 olika ställen. Häftigt de där med msn, att man kan snacka på de sättet. Den ena bor i trelleborg som ja träffade i Napa i sommras, trevlig grabb, den andra bor i ärla långt in i skogen ( nejdå skoja Emil ) och den 3 personen bor i skogstorp, Annapanna vännen. Som jag inte känt alls längre, men på senaste tiden har vi festat mkt tillsammans och jag störtsgillar den bruden, härlig som tusan. Emil måste jag säga är en av mina bättre killkompisar, har inte kännt han sålänge heller.. Men man kan verkligen lita på han. Han är en av dom få killar som jag verkligen kan lita på! Han säger aldrig något, han lyssnar och ger råd och han stöttar alltid mig i ledsna lägen. Det är en äkta vän. Känns grymt att ha han som vän, du är bäst ibland. Ta åt dig !

Shit vad jag håller på och babblar, kan någon få stopp på min mun?

P.S Imorgon ska jag börja på min julklapps lista... solkort solkort och ännu ett solkort blire! Eller?

puss på rumpaan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0