GULDVÄRD

Har varit hemma hos min bästa killkompis Emil och snackat skit. Och så har jag gått och förälskat mig i hans katt oxå. Mycket söt, mysig katt. Den är vit/orange och har jätte söta oranga prickar på sin vita nos. En sån ska jag ha punkt slut. Den har lite att ta i, så det ska vara oxå. Det här kan vara min drömman. jag fick tyvär dock inte ta med mig sötnosen hem..  Hur som helst var de trevligt att ses, snacka lite skit och så ja snoka. Emil fick reda på lite dåliga nyheter enligt honom, jag själv är glad och tycker de är kul! Fotboll ni vet, bytte från lag till lag. You go Linus! Fotboll är en stor del i mitt liv, de var dock mera de förut. Nu är de inte riktigt så, men ja älskar att kolla matcher. Min största dröm är att åka till England och se en match. Typ Liverpool-Man Utd, eller Liverpool-Arsenal!
Fatta stämningen? Gah!

Sängen & några avsnitt vänner väntar nu. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0