FUCKING AWSOME 2010

Tänkte göra en sammanfattning av 2010 med bilder, nu kör vi.

Januari


Jag tog bla körkort och min älskade vän Sofie H fyllde 18 vilket firades med utgång med de här gänget.

Februari


2 blev 1, förhållandet tog slut..
Men bra grejer hände oxå, jag lärde bla känna Oscar H, festade konstant med han och Kim och hade de grymt bra, en av dom grymmaste kvällarna var bla när paradise hotel killarna var på harrys, grrrrrr.

Mars



Festade mer än någonsin, varje helg, fre-lör med mina tjejer. Nathalie P hade även 20 års-fest, ass nice! Annars var de O'learys varje lördag hahaha. Bäst

April



Det var väl det vanliga, festade varje helg. Lärde känna grymt bra folk, bla Ärla killarna när pappa blev tränare för dom, härliga killar.

Maj

Min fina Mamma gifte sig med fredrik, jättevackert bröllop ! Det var valborg vilket firades med alkohol och goa vänner på Harrys. Dock sög krogen :// Festade hos Alex med de härliga gänget längst ner på bilden. Den tredje bilden kommer ja väl inte glömma i första hand, en VÄLDIGT speciell kväll. hahah. Gjorde 2 tatueringen oxå!!

Juni



Juni var väl den månaden ja sett fram emot mest. Mina älskade vänner tog studenten, åkte runt till alla skolor och hängde en ros runt dom och besökte 2 goda vänner hemma hos dom med present. Jag fick min mammas atos, så jag hade äntligen en egen bil!!!! Jag hade 20 årsfest för mina allra närmsta vänner, fyllde därefter 20 på midsommarafton vilket firades med familjen lite och senare på kvällen ute i Ärla hos grabbarna med Sofie Och Marre. Hade en trevlig kväll i början av juni med mysigt folk i djurgårn med grillning o kubb. Sommaren hade äntligen börjat!!

Juli





Sol & bad, alkohol och många sena nätter långt in på morgonkvisten med 0 timmars sömn dom flesta helgerna. Grillning hos mig en kväll, Oskar var grillmästarn! Poolmys hos mig någon ggn, me lite bad och skitsnack. Eve Och Sara bodde hemma hos mig nästan en vecka också haha. Blev friday night ute i hällberga krogen och kalas, 40+60 årskalas!

Augusti




Sol&bad, efterfester i stugan, festande, 20-årsfest hos Natta! :) Mycket bilåkande och galanheter med damerna som alltid fick en briljant ide att göra haha. De här var månaden vi alla hade väntat på... Vi planderade, hade öråd en ggn i veckan och tittade efter resor hela tiden. TILLSLUTTTT så åkte vi till världens bästa Ayia Napa i 2 veckor. De bästa som jag någonsin gjort.

September



Var i napa, kommer hem solbrända till skitsverige, ja kalla skitsverige efter 46 grader sol. I napa gjorde ja min 3 tatuering.. Umgicks en del med Ärla som sagt, sovkvar på hotell eskilstuna ( helt random) varför vet ja inte, killarna betalade ;) Eve och jag följde med såklart, galet jaa ! Åkte över en helg till Sara som flyttat till Karlskrona, festade och myste. Annars var de mys med vänner.

Oktober


Inflyttningsfest hos Ärla killarna som lämnat landet och flyttat in till stan, grymt bra fest som alltid. Var hos mig med folk, umgicks och hade de awsome som alltid. Bara en massa festande med andra ord, livet är ju en fest right?

November




Halloween med tjejerna, middag och utgång var planen. Ayia napa tjejerna samlades en onsdag för all in, vilket de verkligen blev, awsome! Besökte ärla grabbsen en del och lärde känna 2 nya tjejer som ja inte umgås med så mkt med förut. Harrys fre-lör och efterfester och party i Strängnäääääs. Vilket var bra, saknar de. Fick jobb som ledsagare också några timmar i veckan, vilket ja trivs jättebra med! Gjorde min 4 tatuering på höften, efter en napa låt :)

December

De började med 20-årsfest hos Elin. En massa andra festligeheter på helgerna, efterfester på bellmansplan som spårade och sen julafton, mysiga julafton med min underbara familj. Juldagen blev de alkohol och all in!

Har lärt känna härliga människor som jag älskar att umgås med. Haft både bra och dåliga dagar, dåliga dagar när tjejerna har varit ett sånt otroligt stöd för mig. Och så mycket roligt jag varit med om. Känns faktist ärligt jäkligt sjukt att det är ett nytt år snart igen. Fattar inte alltså, har jag bara festat det här året? Vad har jag mer gjort? När ja sitter och tänker efter så känns de inte allt för längesen när jag fyllde 20, eller när jag åkte till napa. När vi satt och planerade i en månad hur de skulle bli. De känns inte som ja att de var 4 månadersen. Skulle kunna vara förra veckan. Ser fram emot ett awsome 2011, utomlandsresa ska planeras, 2 st hoppas jag.. En kryssning och kanske konsert? Och även jobb OCH kanske börja plugga...

Det har varit de året de har hänt mest, mycket positiva saker, ångrar inget alls.  Älskar mina vänner över allt annat, och ja är så glad över att jag har dom. Puss

Kommentarer
Postat av: emma

du är så fin. puss

2010-12-30 @ 01:06:19
Postat av: Nathalie

Fint du har gjort gullet :D <3

2010-12-30 @ 10:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0