AND NOW IT'S TIME TO PLAY, REALLY TIME TO PLAY...

Imorgon kommer ungefär 70% av mina facebook kontakter skriva på loggen: tack för igår! Bakis bla bla bla.
Då kommer jag tänke vad fan gjorde jag hemma igår kväll? Varför fixade jag mig inte, sminkade mig, och taggade inför krogen? Varför låg jag hemma, i sängen och tittade på the ugly truth ( som tyvär är sanning) när jag kunde ha varit på dansgolvet hela natten och röjt sönder? Jo jag var taggad tills planen sprack, förfesten blev inte av. Vinet jag hade var ingen hitt, hade ingen som helst jävla aning vad ja skulle ta på mig. Och när de är 10000 meter snö så kan man inte gå i klackskor ju, taxin kostar dessutom för mkt pengar och vem kör denna lördag då? Men klart man blir taggad när ärla skulle ut, marre, och en massa annat folk. Men naaaej, ja stanna hemma iaf. Jag förstår inte varför jag måste vara så på att jag måste ut varje lör och fre. Vad är de för fel att ligga i sängen en lördag kväll? Med mysigt sällskap och film är de ju en superbra kväll!

Nu är ju frågan, ska jag gå och lägga mig? Eller vänta på att Elin Johansson hör av sig om skjuts?
Svårt val, mycket svårt val. Men jag börjar nu känna att de längre inte är kul på datan. Emil Malnes är tråkig på msn, han säger inge skoj, han bara spelar på datan. Och alla andra sover, vilken tur att Emil ville göra mig sällskap på msn och snacka lite skit iaf. Mina ögon börjar sakta men säkert gå ner och fingrarna slutar snart att skriva. Nu känns de läge att gå och lägga sig och sova.

Puss godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0