ALL IN TONIGHT

Gårdagen var mys, vi käkade, snacka skit och kollade på film, tack <3
Idag är det en ny dag, har precit gått upp, har duschat och ska snart käka lite frulle. Sedan ska jag till tuna en snabbis, ska kolla efter nåt att ha på mig ikväll, sedan ska jag handla kvällens alkohol. Tequila och cider. Jag och tjejerna ska shotta ikväll, vi ska shotta rejält med salt och citron! Vi ska ha en karatefylla.

Och sen kl 13 är det dags för jobb till kl 18. Därefter skynda mig hem, byta om, fixa mig, käka och sedan dra iväg på förfest. Jag vet att de kommer bli grymt bra ikväll.
Jag vill ha en sån där riktigt sjuk kväll, vill göra allt möjligt. Vill vara helt crazy, typ vakna upp på ett helt random hotell i Malmö eller något. Jag vill bara köra. Blir peppad till tusen när vi satt och planerade igår.


VAD GÖR VI? NU KÖÖÖÖR VI!

Pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0