07 - Min bästa vän

Jag har många bästa vänner. Jag väljer att inte skriva om bara en vän. Utan alla mina tjejer är mina bästa vänner. Vissa har jag känt sen jag gick i 8an, andra har ja känt sen 9an och några sen gymnasietiden. Och några har jag kanske bara känt sen i sommras. Men jag vet att jag verkligen kan lita på alla mina tjejer. Ja vet att dom alltid ställer upp där för mig. Ja vet att jag alltid kan ringa dom när jag är ledsen. Dom har alltid funnits där i jobbiga lägen..

Ingen betyder mera än någon annan, alla betyder lika mkt för mig och jag älskar alla lika mycket!
Hoppas att ni alla vet om det.


(Har inte bilder på precis alla, men ni vet vilka ni är som jag menar! )






Det här kallar jag äkta kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0