05 - Vad är kärlek?

" En hemsk drog "
" Det som gör varje dag värd att leva "
" Tillit "
" Att skratta, gråta och leva tillsammans "
" Som ett leende ständigt på läpparna"
" Awesome "



Kärlek är något fint, det är en stor grej. Det är vackert hur man delar kärleken till varandra, att säga jag älskar dig. Det är inte bara att säga de till någon, man ska mena de när man säger det oxå. Det finns så många olika kärlekar. Man har en slags kärlek till sin familj, sina vänner och sin partner,sina barn. Man kan ha en slags kärlek till sina husdjur, sin bil, allt möjligt.

Personligen så har jag en jätte stor kärlek till mina vänner och familj. Utan dom skulle inte jag vara den jag är idag, det är dom som gör mitt liv värt att leva varje dag. De är dom som får mig att gå upp varje dag, de är dom får mig att må bra och vara glad.

Kärlek är vackert och det finns ju överallt, vart man än går. Jag är en sån där tjej som tycker de är jätte gulligt med en romantisk kille, när han visar sin kärlek för dig hur mkt han älskar dig. Jag tycker de är otroligt fint med romantiska filmer, jag har väldigt lätt för att börja gråta.

Kärlek handlar oxå om att man ska lita på varandra i ett förhållande annars funkar de inte. Att man oxå ska kunna ha sina egna saker att göra oxå. Att man inte jämt och ständigt ska vara med varandra, utan oxå kunna ha ett liv utan sin partner. Kunna träffa sina kompisar, träna eller vad som helst bara man har en sak som inte partnern måste vara med på .. De tycker ja är viktigt, för jag är väldigt mkt med mina tjejkompisar. Jag ska fortfarande kunna vara med dom även fast jag har ett förhållande.


kärlek är de vackraste som finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0