03 - Min familj

Mina föräldrar är inte ihop, dom separerade för 10 årsen. Så jag har 2 familjer kan man säga.

På min Pappas sida består de givetvis han ( peter) hans fru Anna-karin, hennes dotter Linn och min syster Sofia. Vi har även en liten sötnos hemma, en vit bolognese, Selma! Våran älskling. Pappa och Anna-karin är gifta sen 8 år tillbax och hos pappa har ja bott varannan vecka fram tills nu när ja bestämde mig att bo på ett ställe så de blev Mamma.

Min familj hos min Mamma Annika består av mamma och hennes man fredrik, dom är gifta sen i våras. Min syster Sofia som bor här varanan vecka och lilla chiuahan tarzan haha. Båda mina föräldrar bor i Eskilstuna väldigt nära varandra, ca 2 kilometer bara kanske. Annars finns de inte så mkt att berätta direkt hehe :) Hela min familj/släkt bor i eskilstuna.




Inte hela min familj, men några av dom. jag Älskar min familj så otroligt mkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0