02 - Min första kärlek

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här. Vad klassas som min första kärlek? Min absoluta första pojkvän? Mitt första seriösa förhållande? Eller när man var liten och var kär i typ miljontals killar på skolan o i ens klass? När man var liten anser inte jag att man riktigt vet vad kärlek är.. Så vad ska jag skriva här?

Min första pojkvän hade jag när jag gick i 9an, Alexander heter han. Vi var ihop i ca 2 månader. Men mitt första seriösa förhållande förhållande var när jag gick i 1 året på gymnasiet. Calle heter han, VI var tillsammans i 10 månader.

Sen träffade jag då Daniel, ganska så kort efter. Och vi var tillsammans i 2 år & 2 månader nästan. Väldigt långt kan man säga, det var de seriösaste jag haft. Efter 1,5 år så flyttade vi ihop och bodde i en 2a i nyfors i 6 månader.




Jesper & Daniel sommaren 2009 på å-festen! Fyllooon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0