det går bra nu



Fredag kväll: Tjejerna kom över, dom drack rosevin och gjorde mig sällskap när ja va hundvakt åt selma.
Dom drog runt 11, jag gick och la mig och sov, typ. Vakna kl 2, drog ut till sara och lite folk. Kollade
när dom badade nakenbad, sedan bär de av till saras stuga för efterfest, somna 07.30 sov en timme sedan upp
och skjutsa hem grabbarna. Övrigt : En mkt trevlig kväll !











Lördag: Kräftskiva hos Sanna med en del av ayia napa tjejerna. Drog på fest, sedan å-festen
och sedan lite bus ute på landet. Sara & jag slocknade hos mig 02.00, trevlig kväll.









Söndag: Åkte och träffa lite tjejkompisar här och där, snackade skit och umgicks. Sedan hem till Sara,
de var meningen att vi skulle ut och gå med de blev häng i stugan istället och film & snack hela kvällen med Sara & Linus. Ännu en trevlig kväll.

Måste tilläga att jag mår så otroligt bra just nu. Det är månader sen jag mådde såhär bra. Allt är på topp just nu.
Resa bokad i 2 veckor och vi drar på fredag. Umgås med så otroligt härliga människor som verkligen får mig att skratta. Och jag har om dom fantastiskaste vännerna man kan önska sig..
Det går bra nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0