lalalala..

Nog för att de är typ 10 dagar och 2 timmar kvar tills vi ska åka till arlanda så kan jag inte sluta fundera på vad man ska ha med sig och hur mkt av allt. Idag kunde ja inte låta bli att handla av rean, ville ha ett linne till resan, och en skön tröja man har till stranden och nya tyggskor som e sköna att ha på sig.

Har skrivit upp en lista på vad jag måste inhandla till resan, typ ipren, plåster och sånt där.
Sen tänkte ja göra en lista med vad ja ska packa med mig, antal skor, klänningar, underkläder, jaa allt!!
De känns inte ens som att ja ska åka, de kommer kännas nästa torsda natt när vi tjejer sover ihop elr jaa sova och sova, när vi är vakna och ska dra. Eve har tydligen tagit fram resväskan, ska nog göra de jag med snart..

Dom här 2 veckorna i ayia napa kommer bli galet!
Och de som händer i ayia napa.. stannar i ayia napa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0