7 dagar kvar..

Jag vet att jag tjattar om ayia napa, bla blaa blaaa. Men jag längtar som en tok dit. Fösra ggn jag reser med ett gäng tjejkompisar, de gör de så speciellt när man åker iväg med kompisar. Vi är först 4 tjejer som ska ner dit, jag, thea, eve och sara. (20 aug) Sen åker sanna, emma, sofie och moa ner dit den 23 till samma hotell vi bor på. 8 tjejer nere i Ayia Napa. Kan inte bli något annat än underbart och galet bra.

Har gjort en lista på vad jag ska ha med mig ner, tror ni ja lyckas få med mig allt?
Jag kommer förmodligen handla en massa saker där nere oxå.. Typ sånt jag älskar mest, VÄSKOR.

- Underkläder
- Klänningar, kjolar
- Shorts
- Skor
- Linnen, toppar
- Bikini
- Kamera + batteriladdare
- Väskor..
- plåster, ipren.
- Sololja, solkräm
- tandborste, schampo, balsam, duschkräm m.m
- Smink, hårspray, hudlotion.
- Smycken?
- Solglasögon
- Mp3
- löshår, borste.

Ayia Napaaaaa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0