VI SKA GÖRA SOMMAREN 2010 TILL DEN BÄSTA

Jag måste sluta hålla på och vara deppig, de här är inte jag, jag brukar vara glad jämt.
Jag har mina vänner så varför vara ledsen? Jag är ingen sån som kommer över någon och håller på me nån ny några dagar efter bara. Det är inte mitt sätt att gå vidare, mitt sätt är att umgås me vänner och så festa då.
Men de är klart man tänker tillbax och önskar att de vore som förr. Fan

Men tycker ni inte att sms som man får elr bara en liten kommentar kan göra ens dag?
dom gör verkligen min dag

jag & lina ska som sagt åka utomlands i augusti. Nu snacka Madde Och Natta om att dom oxå har bestämt att åka iväg, så vi snackade lite igår och kom i stort sett överens att Grekland vore riktigt jävla nice. Man fick värsta utomlands känslan när vi satt och prata om de, kan inte sluta drömma om de..
Jag är sugen på 2 veckor, en vecka är oxå nice, men på 2 veckor hinner man bli riktigt brun, ta de lungt och ändå göra de man vill utan att stressa igenom allt på en vecka. Dricka en drink varje dag vid stranden och festa, de här är något jag alltid velat, åka utomlands me vänner. Den här sommaren kommer bli underbart bra :)


Pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0