LIVE YOU'R LIFE

Jag: Jag skan inhandla alkohol imorgon till helgen så jag kommer hem efter 5.
Pappa & A-K: Ska du dricka i helgen, igen?
Jag: Ja?
Pappa & A-K: du har druckit varje helg och några ons i flera veckor i streck nu
Jag: nee jag har varit chafför några gånger.
Pappa & A-K: Du har varit chafför 8/10 ggn
Jag: aja okej, men det har inte vart VARJE ggn :)

Jag håller med om att jag är ute mkt, men man säger väl att man ska leva livet när man är ung, göra vad man vill och umgås med vännerna. Efter att de tog slut me mig och daniel så har de varit väldigt mkt, men samtidigt de här är mitt sätt att komma över honom. Jag är inte ute på krogen efter att desperat hitta någon ( SOM KILLAR ÄR!! ) jag är ingen sån, ja tycker att när man är redo kan man träffa andra, och efter lite saker som hänt under den här tiden så är de ju betydligt lättare att komma över honom nu kan man säga. Men när ja är ute så är jag iaf inte ute efter att hålla på och ragga runt, jag är ju ute med mina tjejer, de är dom jag är med och har kul med!

Jag mår bra, jag mår suveränt! Och mer behöver ingen veta nu,
jag har mina girls, dom vet redan allt :)

pusss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0