PÅSKAFTON

Glad påsk ! =)
Var som sagt och käka hos min underbara farmor min igår, påskmat me hela familjen o grejer på pappas sida sen så bär de av till oscar för förfest. Drog til bellmansplan sen, va där 15 min, o sedan till krogen. De hände ganska mkt under några timmar, ingen visste vad man ville göra, ja va ju den som körde iaf, medans alla var fulla. Och ja fick köra Oscars bil! haha var skit glad, den va mkt bättre än Mammas lilla, aa va den nu heter haha. Oscars hade lite bättre sterio o grejer, att han ens lita på mig för ja körde runt den hem till han o grejer medans han va kvar på festen, lina o ja va glada iaf. Slappa betala inträde till krogen, john betalade de åt oss, ass snällt!! var inte på krogen sålänge, åkte hem efter en timme så blev en kort krogen besök.

Idag har de varit lungt, träffa lina kl 12, åkte till stan o träffa oscar o käka på stan och gick runt i de vackra vädret. Köpte nya skor och solbrillor, sen åkte vi runt och hem till mig o satt i solen några timmar och snacka en massa, ass mysigt. Ja älskar de här vädret! Såhär vill jag ha de året runt lagom varmt ute.

Lina drog för inte så längesen, sitter vi datan o snokar runt lite nu. Ska iväg och träffa henne ikväll igen, fest elr krogen, något av de blire de :)

Idag mår jag toppen!
Kram på er.



påskafton 2007 kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0