lev varje dag som om det vore din sista

I måndags fikade jag med Lantz flera timmar på stan, trevligt att ses :)
Igår, vad gjorde jag igår? Aa just de, sola, slagsta glass med brudarna sen tp med bästa nathalie.
Och idag då, typ skolan och sånt, sen fick ja besök av Marre några timmar men nu åkte hon precis.
Imorgon ska jag Simma, ha möte, och inhandla ny alkohol inför helgen och kolla guif me lina. Och på fredag blire lite fotboll med bla sofie, ärla har seriepremiär då :) Lördag fika me classon sedan PAARTY ;D !!

Satt nyss & planerade lite, vill så gärna ha lokalfest när jag fyller 20, ska prata lite med mina älskade föräldrar och höra va dom tycker, vore hur kul som helst :)

you'r out of my life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0