STOCKHOLM

Sitter här i lägenheten, nyfärgat i håret tack vare johanna, alltid gullig och vill färga min utväxt.
har jobbat idag så är lite små trött annars inte så jätte mycket, brukar alltid vara helt slut men det kommer väl kl 10 ikväll, då Daniel precis kommit hem nästan och vill kolla tv och mysa, då är ja alltid trött, hatar de, känner mig som en tråkig flickvän!  Men de är den här jäkla tiden att börja jobba, vem tusan börjar kl 6 på morgonen? De är vansinigt..

Ska till Stockholm me Johanna imorn, kommer bli bäst ! Älskar den tjejen sjukt mycket. SÅ är ledig imorn från städet, men jobbar typ hela veckan.
Planer för veckan är inte alls mkt förutom imorn, ska jobba bara eventuellt till Halstahammar i helgen på inflyttningsfest hos daniels jobbarkompis Hampus och hans flickvän. Och så fyller min morbror år, så de blir fullt upp kan man säga :)

ska ställa mig och diska och fixa nå mat, vad fan ska jag fixa idag då? Haha blir väl Makaroner och kroc igen, nej för fan måste göra något annat. Varje gång daniel jobbar kväll blir de alltid de lättaste, tycker inte om att laga mat så mycket.

Ha det bäst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0