<3

Har du kysst någon idag ? ja min älskling
Har du haft sex idag? ja
Har du ett förhållande? Japp
När går gränsen vid otrohet? jag vet inte, puss?
Är du romantisk? Ja de tycker jag :)
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? ja det har jag.
Har du nångång slagit någon? nej
Har du lekt med någons känslor? nej !
Länge höll ditt längsta förhållande? Snart 2 år med daniel.
Hur länge var ditt kortaste? ingen aning
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Ha ett förhållande.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? nej
Är du en bra pojk/flickvän?det hoppas jag .
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Daniel
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? De var daniel
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? ne, tvärtom
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? dom var 19 tror jag, men är inte ihop längre.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? men va, nee!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? nej!


Min fina älskling och jag, snart varit tillsammans i 2 år. Och är nu sambo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0