TORSDAG

kan ju börja med att jag försov mig en ich en halv timme imorse, men fan va skönt de var,
vaknade upp halv sju när daniels alamr börja låta, jag ba shit va är kl egentligen? Hoppade upp ur sängen ringde chefen och berätta allt, 30 minuter senare var jag på jobbet och stämpla in. Fanns bara ett problem när jag skuylle dra, fick punka på cykeln igår morse på väg till jobbet såklart så den är hos Pappa, så ja skulle gått imorse men de gick en buss 15 min efter jag vaknat, så den hann jag med!

Känner att denna vecka var inte min vecka, & i helgen blir de inte mkt sova, ska jobba kl 8 på lördag och kl 10 på söndag. Morfar behövde hjälp på hotellet, money money ja tack (:

& på tisdag fyller min älskling 20 år!!!



Johanna och jag i stockholm förra veckan :) <3

Kommentarer
Postat av: j

klart:D fast imorgon kan jag inte:(:D

2009-11-05 @ 21:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0