8/11-09

Gårdagens förfest var otroligt kul, träffade vasilevskim pedersen och Person hos vasilevski!
Grymt kul, längesen jag skrattade så, skrattade så jag nästan grät, tack för en super kväll!
Sitter och planerar våran lilla flykt till Emma i skövde, tänkte åka dit en helg och träffa henne och gå ut där:)

Får se när de blir, men hoppas på att de blir snart.
& vad gör jag nu då, joo jag städar Daniels pappa kommer förbi och ska fira honom, så de är meningen att jag ska öhhm städa, men jag fastanade självklart vif FB. Har blivit en riktigt nörd känns de som.

Ska väl diska färdigt sen dammsuga lite snabbt, stor städning blir senare i veckan när vi får ett stort främmande nästa helg :)


jag älskar min fina Daniel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0