2 november

Vilken härlig helg, i fredags kom Jesper och Camilla över och glodde film och käka godis med mig och daniel. Mycket trevligt, och jag somnade naturligtvis på soffan.

Lördag blev de välfigt lungt under dan, på kvällen dyker Perra och Jesper upp för att festa, dom drack och jag drack knappt något (kände inte alls för det) Perra fick nog lite väl mkt i sig och gick ifrån oss med våran hund haha. Han är verkligen sjuk den killen. krogen runt elva, olearys då blev de. Nåt skit band spelade där och jaa de var väl inte min smak direkt. Drog hemåt vid 2 och ringde till Perra som en galning hela natten, fick inte tag på honom men de vissade sig att han gått hem till sin mamma och sovit där, tur det iaf.

Sov 4 timmar sen kom Jesper förbi och käka frukost med oss, kollade tv snackade om gårdagen och så dyker Perra upp, bakfull och sliten. Skjutsade hem Jesper vid 4 taget och åkte till Stora sundby till daníels mamma. Sen blev det bara mys igår kväll, tittade på tv och sov :) Har haft folk här hela helgen så nästa helg blir de nog lungt, och helgen efter det så firar vi Daniel med fest på fre och mina föräldrar dyker upp på lördan :)

var hos örondoktorn imorse, blir nog eventuellt rör i öronen igen inom en månad, kul.
& ikväll ska jag hem till Morbror som fyller 47, blir att käka mat och umgås med familjen & släkten ute på landet (:
ska börja skriva ett mejl nu om ett jobb önska mig lycka till !

Kommentarer
Postat av: lisa

lycka till! vi måste ses snart igen :) hur går det med körkortet?? <3

2009-11-02 @ 12:19:10
URL: http://lisaclasson.blogg.se/
Postat av: emelie

tack lisa =) jodå det rullar på, har haft teorin och de ju men klara inte de, men ha snart igen :) hur går de själv? ja vi får ses när du kommer hit <3

2009-11-02 @ 15:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0