jag&älskling

Du och din partner

Vad heter ni?
Emelie och Daniel

Hur träffades ni? haha, genom mitt ex

Hur länge har ni varit tillsammans?
snart 17 månader

Är ni förlovade? nej inte än

Bor ni tillsammans? nej, men snart hoppas jag att vi gör :)

Har ni barn?  haha nej för fan! Så långt har det inte gått

Körkort?  aa han, mitt är på gång 

Kommer du ihåg första kyssen?
Ja det gör jag verkligen, var hemma hos hans kompis, första ggn vi var.

Vem sa "Jag älskar dig" först?
De var han som gjorde

Vem är äldst av er? Daniel, han är ett år äldre

Vad har ni för stjärntecken? Kräftan och skorpion

Vem fyller först? Det gör jag i juni :)

Vem är längst? Daniel, med sina 193 typ :P

Håller ni handen på stan? Ja, alltid oftast :)

Kände ni varandra innan ni träffades?
Nej inte så värst, vi hade snackat och så men inte så mycket

Kär i första ögonkastet? Haha, inte i början men senare blev de så :)

Har ni någon speciell låt? Hmm, vi har en låt som alltid spelades i början va vårt förhållande, minns inte va den heter, det är inte den romantiskaste iaf.

Framtidsplaner? Att han ska fytta in till stan, sen vill jag bara åka iväg med honom i sommar han och jag bara.

Gråtit i varandras armar? Ja det har vi (:

Har ni varit utomlands tillsammans? Nej, vi har ju inte det, men jag jobbar på det

Bästa minne? Den 28/12-07 såklart, blev tillsammans då

Vem gör godast mat? Han helt klart haha

Vad gör ni en vardagskväll? Iigger i sängen och kollar film och myser .

Ger ni varnadra en puss när ni ses? Ja självklart det gör vi alltid :)

Bodde ni långt ifrån varnadra när ni träffades? Ja, eller han bor bara 3 mil ifrån mig, men det är långt tycker jag.

Svartsjuk? Ja ibland men det kan väl alla vara`? Så ja det händer.

Bråkar ni? Nej vi bråkar typ aldrig faktist kanske lite små tjaffs men sen är det över.

Ringer eller smsar ni mest? De är olika, både och, smsar nåt sms på dan och snackar på kvällen i telen.

Hans finaste kroppsdel? hela han, men mest ögonen !

Pratar någon av er i sömnen? Ja de gör vi båda faktist.




Bland den första bilden på oss, den här togs på´nyår 07-08 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0