torsdag, snart helg !

Ska sätta mig och plugga skit matten nu ett tag, ibland känns det verkligen som att jag bara vill ge upp den. Men det får jag inte, jag är så nära nu ju! Jag har kämpat så sjukt länge med den nu och kan inte ge upp, måste kämpa dom sista 3 veckorna i skolan nu.

Nåja, annars ska jag sova med min älskling inatt! Längtar tills jag kan göra det varje dag snart (;
Kanske inte har sagt det men han har fått glasögon nu, kolla bilden jag lägger upp haha.
Jag tycker han ser ut som en på natur en pluggis men han gillar dom, och ja han ser väl ganska bra ut i dom då, ska bara börja vänja mig :)


Börjar bli sugen på att tatuera in Carpe diem nu oxå, vad tycks om det :)?



Kommentarer
Postat av: Sanna

Halloj igen!

Vad många gånger jag skickade...trodde inte att jag fickiväg något alls! =)

Han ser "vuxen" ut med glasögonen! =)

Kram Sanna

2009-05-07 @ 14:10:07
URL: http://inredningsoden.com
Postat av: emelie

haha ja jag såg att du hade skickat några gånger. Ja han gör ju det, han ser faktist lite vuxnare ut :) kram

2009-05-07 @ 14:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0