tisdags plugg

Efter skolan solade jag med Carro idag och efter det ha jag suttit hemma och pluggat.,
pluggat pluggat och pluggat, de finns inge tråkigare än att plugga men snart äre slut på det! Skönt !

Denna vecka är det full fart, 2 prov och nästa vecka oxå 2 prov annars fyller min kära mamma 42 år på fredag oxå och nästa vecka blir min farmor 60 (: Så mycket födelsedagar nu, har reran köpt till Mamma ska ba fixa till farmor nu!

Daniel ringde för inte s längsen, han berättade att hans jobbarkompis har en etta bredvid sig som har vart ledig ett tag, så daniel ska kolla jobbarkompisens lägenhet, en etta är litet men den var ganska stor, typ som en tvåa nästan låter otroligt bra. Så på torsdag ska han kolla den och sen ringa dom som äger lägenheterna där.

Fick nyss ett god natt sms av daniel *ler* han är så söt! Under hela vårt förhållande har han skrivit ett god natt sms nästan varje kväll helt otroligt, han är så söt ! Och han skriver alltid att han älskar mig, en sån kille ska man ha ! Som vissar upp sin flickvän och säger att han älskar henne inför hans kompisar.

jag älskar dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0