otrohet

Otrohet är för mig ett starkt ord, det är inget jag kan acceptera.
Jag har läst hur många skvaller tidningar som helst och bilagor från aftonbladet där det bla står att vi tjejer är otrogna re mer än killarna? Stämmer det verkligen?  Jag tror absolut att killar är det lika mycket, dom är inte helt oskyldiga.

Jag skulle aldrig i hela mitt liv göra något så hemskt mot min partner, om jag var otrogen skulle jag ju inte älska min pojkvän, det är väl därför som man är det? Andra tycker säkert olika men jag skulle aldrig acceptera något sånt hemskt.
Är det inte bra mellan varandra så gör man väl slut annars,

Att ha en pojkvän är mycket bättre än att va singel. Klart det finns fördelar med att va singel men det är väl mycket bättre att ha någon att komma till varje kväll och veta att han finns där. Singlarna festar självklart oftare än vi som har förhållande men vi kan ju festa även fast vi inte är singel oxå, fast kanske inte på samma sätt.

tyckr ni att det är okej? Skulle ni acceptera om din partner var det mot dig ?

Kommentarer
Postat av: Malin

Nej jag tycker inte det är okej. Jag skulle heller aldrig kunna vara otrogen. Ser ingen meneing med det. Folk som gör det älskar inte sin partner tillräckligt. Dom som är otrogna borde inte ens ha nån för att dom som är otrgna vill ligga med många.

2009-05-07 @ 22:54:47
URL: http://imovealong.blogg.se/
Postat av: emelie

Jag håller helt med dig Malin !

2009-05-08 @ 18:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0