God natt !

Idag har jag bla solat med Eve huur skönt som helst ! Inte bra men skönt . ¨
Så nästa tisdag ska jag sola med henne igen.

prata ,med älskling nyss, han har kollat en lägenhet idag i nyfors typ och den var jötte bra, det var en tvåa. Hoppas att han får den, han ska ringa till dom imorgon och prata med dom.

Sen hörde jag honom säga i telen:

Daniel: Mamma kan du lägga den här i erat rum?
Daniels mamma : Jadå jag lägger den där nu.

Hmm undrar va det va tro, kanske en studentpresent? Och jag är såå nyfiken, han säger att det är något jag velat haft i ett år,hmm? Så får fundera lite mer på det haha. Är grymt nyfiken och undrar va det är.'¨
Imorn fyller min farmor 60 år, så ska ut och käka med familjen och farbröderna och alla aaa ni bet släkten typ. Så det blir akropolis imorn kväll, mys :)

& torsdag, STOCKHOOLM :D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0