friis & company

Älskar det märket, skulle kunna köpa hur mkt som helst med det märket.
Har kommit fram till att jag måste börja fixa det sista innan studenten. framför allt kolla om jag har en snygg vit väska hemma? Annars ja får jag väl kolla efter en. Men det är ju inte så jobbigt, eftersom jag älskar att shoppa!

Förra veckan på torsdan var smse klasserna i stockholm, jag handlade 2 skit snygga örhängen på rea och ett par likadana skor som Nathalie P för 74 kr! Fynd va? jag älskar rea ! Kan dom inte börja ha det på friis & company mer? haha det är sånt jäkla dyrt märke.

Veckan då, slutar kl 6 ikväll, imorn köra, träna,  skolan och sola! (plugggaaa med)
onsdag köra, skolan, träna och hem till älskling efter skolan. Torsdag och fredag ledig, härligt.
& fredag ja då hämtar vi lilla Selma i linköping lilla sötnosen :)
helgen blir kanske krogen på lör, johanna fråga om ja ville med ut (: så får se !
Men nu ska jag börja ta på mig och göra iåning mig, åker från daniel om ca en halvtimme med bussen.

PUSS PÅ DIN ÄLSKLING!






Kommentarer
Postat av: sara

Naw hon är så söt :)

2009-05-19 @ 18:30:56
URL: http://saaajo.blogg.se/
Postat av: emelie

ja visst är hon (:

2009-05-19 @ 18:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0