tidigt uppe idag

Vaknade 06.08 imorse, det kändes skit för jag har ju sovmorgon till 10.30 idag
men men, fick plötsligt ett sms av johanna är du vaken? hahah
Så det sluta med att vi pratade i telenfonen nästan i en timme, bra då hade en timme gått.
Men vad gör man sen då? Sätter sig framför datan givetvis, johanna och jag började leta lite på internet om kryssningen och så. Hoppas de går bra.

Läste hennes blogg förut, hon är så söt!
Du är en av dom som jag kan prata med om allt! När jag behöver prata med nån
finns hon alltid där! <3

Idag då, skolan träna och träffa carro & sola,
efter det käk och lite annat hemligt :)

´Tack, verkligen tack till mina vänner som finns där
för mig varje dag! Vad vore jag utan er alla? Inget
hellre några riktigt sanna vänner, än 100 falska vänner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0