shopping, tjejernas bästa vän

när jag är arg eller bara på dåligt humör är det kul att att shoppa.
När jag har pengar älskar jag att shoppa, shopping är verkligen tjejernas bästa vän
Vi älskar ju att shoppa en ny kläning till en fest, eller en ny väska till våren.
Och ett par nya snygga skor till sommaren.

Jag handlade en kläning på gina som jag blev kär i, men det var det sista klädplagget denna månad, måste spara till löshåret och så vill jag spara till en brun snygg skinjacka!

Killar däremot tänker inte lika mycket på kläder, vi tjejer blir typ hysteriska när det är mellandags rean, står utanför och väntar kl 10 på att affären ska öppna och springer in.

Varje gång jag säger : daniel jag har shoppat idag!
då säger han: jaha vad har du köpt nu då? Haha en ny väska!
daniel: okej, nej för du har ju absolut inga väskkor eller hur?

Väskor kan man aldrig ha för många av :)   Eller hur?


Kommentarer
Postat av: j

som fan, fast jag äger ju bara tre st! (a)

2009-03-11 @ 18:11:18
URL: http://barajohannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0