lördag

Ligger i sängen och tittar runt lite på olika bloggar och sidor.

Igår var jag med becka, var hemma hos mig och pratade om jaa allt möjligt gjorde nåt att äta sen kom jesper och hämtade oss för att åka mot torshälla o kolla innebandy (: Måste ses snart igen!

Idag, daniel jobbar hela helgen så var uppe halv åtta imorse, nu har jag ätit en äggmacka och tittar på tv:n,
Ska träffa jessica kl 11 och simma sen träffa Lisa 12.30 på stan för en fika och så.
& ikväll kommer helen och colle över, ska fixa lite käk och spana film (:

Pappa och dom är nu i England, är avis som fan på dom. Skulle inte vara fel att vara på en fotbollsmatch i england, fatta vilken stämning där. ja jag är lite smått avis på dom (:

JAG ÄLSKAR DIG DANIEL<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0