Godmorgon

Sitter här nu framför min bärbara data.
Daniel åkte till jobbet för ca en timme sen. Var jätte mysigt igår kväll, åt lite gott på ming sen bio. Det blev Watchmen, nästan 3 timmar lång film. Det var väl kanske inte den bästa film jag sett, den var otroligt seg i vissa stunde så den lär jag inte se igen men mysigt var det iaf med daniel!

Planer för denna lördag blir stan bla. Ska träffa Sofie senare kl 13 på stan, fika och snacka en massa i några timmar.
Ef´ter jag fikat åker jag hem, duschar fixar mig och så blir det förfest med Tjejerna ikväll, sen krogen.
Vet inte vart vi ska vara just nu men det fixar sig.
Inatt möter jag upp daniel sen åker vi med natt bussen hem till han :) Han ska ut med jobbet ikväll.

Hoppas det blir kul ikväll!


Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; härligt :D

jorå det går allt :)

gör du då?

2009-03-14 @ 11:51:28
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; härligt :D

jorå det går allt D:

gör du då?

2009-03-14 @ 11:57:02
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0