för er som inte känner mig

Så tar jag och skriver lite grann om mig själv bara.
Ni som redan känner mig kanske inte visste allt heller :)


Namn: Emelie

Födelsedag:
25 juni 1990 ( 19 iår)

Familj:
Mamma,Pappa, sofia och halv syster & pappas fru.

Favoritdjur:
Katt och hund

Favoritfärg:
Röd, svart, blå

Bästa film:
Jag älskar Pirates of the carribean filmerna annrs inget speciellt.

Favorit musik:
Justin timberlake och Kelly clarksson, och massa annat blandat.

Jag hatar:
falska människor, småkryp, rökning

Jag älskar :
Sommaren! Sol och bad!

Min favorit årstid: Sommaren och våren

Pojkvän: Ja, daniel och han är världens bästa pojkvän!

På fritiden brukar jag:  umgås med daniel, träna, träffa kompisar och plugga annars ta det lungt sitta vid datan och så bara och lyssna musik självklart :)

Jag älskar att: träffa nya människor, umgås med min älskling, min familj och träffa vänner!
 
Det bästa jag vet : åka utomlands, helt underbart ! Älskar miljön, grekland är mitt favorit resmål.

jag skulle vilja: Åka utomlands med daniel i sommar, eller åka iväg ett kompisgäng nånstans och bara umgås allihopa och ha det skit kul tillsammans . 
 
Annars tycker jag om att bara ta det lungt. Jag längtar så otroligt till sommaren, när jag äntligen tar studeneten efter alla dessa .. vad blir det 9 åren i skolan? helt sjukt, ska bli så sjukt skönt! känna att man gått alla dessa år nu, men hela sommaren kommer jag jobba. Sen i höst då? då ska man börja söka jobb och sånt och det vet jag inte heller vad jag vill, funderar på äldreboende att jobba med äldre :)

På fritiden träffar jag då daniel, kompisar och tränar. Jag och Daniel har nu varit ihop i snart 15 månader, det känns inte som det, det känns som bara några månader. Han är verkligen den RÄTTA för mig, så bra känns det varje dag, visst alla har väl problem ibland men aldrig vi så vi gjort slut eller bråkat rejält, vi älskar varandra och tar vara på den tiden vi har tillsammans. Hoppas på att flytta ihop med han snart, så fort han har skaffat lögenhet inne i stan kommer jag förmodligen bo hos han och det kommer bli underbart.   Det är han som gör mina dagar varje dag, utan honom skulle allt kännas så tomt, det känns så bra att jag vet att han alltid finns där för mig och stöttar mig när jag behöver nån.

Nej nu har det blivit alldeles för mkt, när man kommer igång kan man skriva om allt.

systeroch jag på rhodos förra sommaren


jag


jag och min älskling, varje dag med han är dom bästa <3

/e,d

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; Skolan, pluggat och bloggat :D själv då?

2009-03-16 @ 21:09:17
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0